XXVII Międzynarodowe
Targi STACJA PALIW 2020

Data:
Start: 13.05.2020 10:00
Koniec: 15.05.2020 14:00

Adres:
EXPO XXI
Ignacego Prądzyńskiego 12/14

01-222 Warszawa
Polska

Organizator:
Polska Izba Paliw Płynnych:
ul. Słomińskiego 19 lok. 521,
00-195 Warszawa
tel. +48 22 637 50 77
Email: targi(at)paliwa.pl
DZIAŁ TARGÓW:
Department of Trade Fair:

Adrian Ćwikliński
a.cwiklinski(at)paliwa.pl
tel. +48 22 637 50 77 wew. 119
kom: +48 731 838 351

Bożena Runowska
b.runowska(at)paliwa.pl
tel. +48 22 637 50 77 wew. 105
kom: +48 720 832 004

Konkurs "Produkt Roku"
Katarzyna Tomczak
k.tomczak(at)paliwa.pl
tel. +48 22 637 50 77 wew. 117
kom: +48 504 144 155

Aktualności

07.12.2018

5 powodów dla których warto wziąć udział w naszych targach

 
 
Chociaż postęp technologiczny oraz powszechny dostęp do internetu w szybkim tempie zmieniają techniki sprzedaży i marketingu, to wciąż tradycyjne formy dotarcia do klientów cieszą się dużą popularnością.
Zdaniem aż 91% spośród 250 ankietowanych prezesów amerykańskich korporacji, internet nie zastąpi targów. Umożliwiają one bowiem bezpośrednie zaprezentowanie produktów i usług wielu potencjalnym kontrahentom w tym samym miejscu i czasie. Dla firm, które chcą wypromować swoje produkty, targi są dobrym sposobem na efektywne wykorzystanie czasu i funduszy przeznaczonych na cele marketingowe.
Korzyści płynących z udziału w targach jest wiele. Poniżej przedstawiamy 5 najważniejszych.
 
 
Prezentacja produktów i usług. Jest to prawdopodobnie najważniejszy argument przemawiający za udziałem w branżowych targach. Udział w tego typu wydarzeniu to bardzo dobra okazja na zaprezentowanie najnowszych produktów i usług firmy.
 
Niskie koszty sprzedaży. Targi są świetnym miejscem do sfinalizowania umów lub podpisania uprzednio uzgodnionych kontraktów. Gromadząc wielu kupujących i sprzedających, zapewniają możliwość interakcji z firmami, co dodatkowo w przyszłości może zaowocować nowymi zamówieniami.
 
Bezpośredni kontakt. Targi to unikalna okazja do spotkania się w jednym miejscu i czasie z kontrahentami, klientami, kadrą menadżerską, ekspertami i nawiązania z nimi cennych kontaktów, które zaprocentują już w trakcie wydarzenia albo w niedalekiej przyszłości.
 
Wzmocnienie pozycji na rynku. Obecność na targach podkreśla pozycję przedsiębiorstwa na rynku i pozwala być o przysłowiowy jeden krok przed konkurencją.
 
Dodatkowe korzyści. Targi to nie tylko kojarząca się z tego typu spotkaniami oferta handlowa dostawców produktów i usług.  W ich trakcie często są organizowane szkolenia, panele dyskusyjne, strefa networkingowa oraz konkursy.