Dodaj termin do kalendarza!
17.05.2017 - 19.05.2017

Stacja Paliw 2012

  • 01.jpg
  • 02.jpg
  • 03.jpg
  • 04.jpg
  • 05.jpg
Obejrzyj całą galerię

XIX Międzynarodowe Targi STACJA PALIW 23-25 maja 2012 – podsumowanie
 
To były największe targi w ich 19-letniej historii: ponad 11 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni wystawienniczej, ponad 150 wystawców i 5,5 tysiąca gości.
 
Polska Izba Paliw Płynnych już po raz 19. zorganizowała Międzynarodowe Targi STACJA PALIW. To najstarsza i największa wystawa branży paliwowej w Polsce. Części ekspozycyjnej towarzyszyły: cykl szkoleń "Akademia prowadzącego stację paliw", IV Debata dla właścicieli stacji paliw "Czy opłaca się prowadzić stację paliw? – perspektywy dla przedsiębiorców", spotkanie członków PIPP "Przyszłość członków Polskiej Izby Paliw Płynnych w kontekście zmieniającego się rynku paliw, profilu klientów oraz regulacji prawnych", spotkanie dystrybutorów oleju napędowego przeznaczonego do celów opałowych "Rewolucja w oświadczeniach nabywców oleju opałowego czy kolejne niespełnione nadzieje?" oraz Forum Dyskusyjne "Rynek paliw konwencjonalnych i paliw alternatywnych w Polsce – rozwój czy stagnacja?". Tradycyjnie na stoisku PIPP odbywały się spotkania z zaproszonymi ekspertami i członkami Rady Izby, którzy służyli swoją wiedzą i pomocą kolegom z branży.
 
Uroczystego otwarcia imprezy dokonali posłowie: Iwona Maria Kozłowska, Marek Matuszewski i Waldemar Andzel oraz Paweł Lisowski – prezes Lotos Paliwa i Halina Pupacz – prezes Polskiej Izby Paliw Płynnych.
 
Ideę Targów STACJA PALIW przedstawiła w swoim przemówieniu inauguracyjnym Halina Pupacz: – Targi to doskonałe miejsce na promocję marki, nawiązanie kontaktów zawodowych oraz tak potrzebną w dzisiejszych trudnych czasach integrację naszej branży. Wystawa ciągle się rozwija, oferując wystawcom nowe możliwości – wskazuje nowe obszary rozwoju przedsiębiorstw prowadzących stacje paliw, bazy, usługi okołopaliwowe, przedsiębiorstwa transportowe itd. Bo przecież dzisiejsza stacja paliw to nie tylko sprzedaż paliw – to również sklep z towarami pierwszej potrzeby, gastronomia, miejsce wypoczynku i baza noclegowa. Oczekiwania dzisiejszego klienta stacji paliw sprawiają, że operator takiej placówki poza znajomością szybko zmieniających się wymogów prawa musi również orientować się w najnowszych trendach tak zróżnicowanych branż: usługi dodatkowe, wyposażenie i aranżacja sklepu, budowa myjni.
Tegoroczne targi po raz pierwszy odbyły się w nowym miejscu – Centrum MT Polska w Warszawie, przy ul. Marsa 56 C . I były to największe targi w ich 19-letniej historii: obszar wystawienniczy zajmował ponad 11 tysięcy m² – hala wystawiennicza 5 tysięcy m² i teren otwarty ponad 6 tysięcy m². W targach wzięło udział ponad 150 wystawców z Polski i zagranicy oraz ponad 5,5 tysiąca gości. Wystawcy i goście bardzo chwalili nowe miejsce: nowoczesną, przestronną halę, wygodnie zaaranżowany teren otwarty i kompetentną obsługę. Uwagę zwracały ciekawie zaprojektowane stoiska, oryginalne materiały promocyjne i firmowe gadżety wystawców.
 
Jak co roku Komisja Konkursowa złożona głównie z ekspertów sektora naftowego oraz przedstawicieli administracji państwowej dokonała rozstrzygnięcia Konkursu PRODUKT ROKU 2012 i nagrodziła prestiżowymi statuetkami produkty firm proponujących najciekawsze rozwiązanie techniczne na polskim rynku paliwowym w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
 
Nad XIX Międzynarodowymi Targami STACJA PALIW 2012 patronat honorowy objęły: Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Skarbu Państwa, Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Urząd Dozoru Technicznego, Transportowy Dozór Techniczny, Główny Urząd Miar, Urząd Regulacji Energetyki, Agencja Rezerw Materiałowych, Krajowa Izba Gospodarcza, Krajowa Izba Biopaliw, Polska Izba Gazu Płynnego, Państwowy Instytut Motoryzacji, Polska Organizacja Przemysłu i Handlu Naftowego, Polski Komitet Normalizacyjny, UPEI (fr. Union Pétrolière Européenne Indépendante), ECFD (ang. European Conference of Fuel Distributors) EUROFUEL i SCS (czes. Společenství čerpacích stanic ČR). Liczba wystawców i gości, jak również poziom zaangażowania w reprezentację przedstawicieli firm są dowodem na popularność oraz wysoką renomę imprezy organizowanej przez PIPP. Tegoroczne targi ukazały aktualny obraz branży paliwowej i okołopaliwowej, najnowsze trendy oraz konkurencję firm w poszczególnych sektorach branży. Mamy nadzieję, że zaowocują wieloma korzystnymi kontraktami, a wiedza nabyta podczas szkoleń i konferencji zostanie odpowiednio wykorzystana.
 

Do zobaczenia za rok, na "okrągłych" –

XX MiędzynarodowychTargach STACJA PALIW 2013!